Čínské automobilky v posledních měsících rychle expandují i na českém trhu. Mezi nedávné novinky v prodeji patři i čínský DongFeng, který u nás začal prodávat vozy svých několika značek. Mezi ně patří i M-Hero 917, bestiální offroad s elektrickým pohonem.
Elektrická i hybridní verze
Impozantní auto svými úctyhodnými rozměry s délkou 4.987 mm i drsným vzhledem pořídíte ve dvou variantách. Buď s čistě elektrickým pohonem, tzv. BEV poskytuje maximální výkon 800 kW a točivý moment 1.400 Nm, který je čerpán z obří baterie o kapacitě 142,7 kWh. Tuto variantu pořídíte na českém trhu za 4.625.00 korun.
Alternativou je varianta REV kombinující tři elektromotory se spalovacím motorem fungujícím jako prodlužovač dojezdu. V tomto případě baterie mají kapacitu 65,9 kWh, ústrojí pak nabízí výkon 600 kW a točivý moment 1.050 Nm.
M-Hero 917: České ceny a základní technická data
Verze | BEV | REV |
---|---|---|
Výkon (kW) | 800 | 600 |
Točivý moment (Nm) | 1400 | 1050 |
Zrychlení z 0-100 km/h (s) | 4,2 | 6,0 |
Udávaný dojezd (km) | 505 | 1026 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 3293 | 3130 |
Česká cena (Kč) | 4.625.000 | 4.249.000 |
Základní výbava přitom odpovídá ceně vozidla. K dispozici je panoramatická střecha, 20″ kola, čalounění sedadel Nappa kůží, head-up displej, noční vidění nebo elektricky nastavitelná přední i zadní sedadla, která navíc nabízejí vyhřívání, ventilování i masáž.
Nechybí ani hned čtvřice displejů – 12,3″ přístrojový štít, 15,6″ centrální obrazovka infotainmentu včetně navigace, 12,3″ obrazovka pro spolujezdce a 8″ obrazovka středové konzoly pro pasažéry vzadu.
Komu by to nestačilo, má možnost výběru různého příslušenství, jako je elektrický naviják, střešní platforma nebo elektricky výsuvné stupačky. Objednat lze i terénní pneumatiky.
Opravdický teréňák
I to naznačuje, že M-Hero 917 chce být opravdu schopný offroad. Ostatně pomáhá tomu i robustní konstrukce s elektronicky ovládanými 100% uzávěrkami předního a zadního diferenciálu, řízení všech čtyř kol nebo pneumatický podvozek. Díky němu se světlá výška mění v rozmezí od 230 do 335 mm u čistě elektrického pohonu, respektive od 221 do 326 mm u hybridní varianty.
Po aktivaci terénního režimu M-Hero hravě zvládne překonávat vodní brody o hloubce až 900 mm a hravě si poradí také s náročným terénem. Ve zvednuté poloze má přední nájezdový úhel 36,8 stupně, zadní 37,5 stupně a přechodový úhel 27,9 stupně. M-Hero 917 si navíc poradí s extrémními stoupáními do 100%, tedy se 45stupňovým úhlem.
Sdílet článek
Kdy už přestanou tihle placení propagátoři Čínskejch šuntů kteří jsou placeni za to že pohřbí evropskej auto průmysl
řídil jste nějaké čínské auto? Určitě ne protože by jste neplácal takové nesmysly že je to čínský šunt