Renault Mégane dorazil pro rok 2020 v modernizované podobě. Zatímco design zůstal prakticky zachovaný (standardem jsou nově diodová světla, maska je nižší a nárazník má nový tvar), hlavní změny se odehrály v útrobách.
Mégane totiž nově bude dostupné také ve variantě E-Tech Plug-In s plug-in hybridním pohonem. V jeho útrobách pracuje ústrojí zahrnující benzinovou šestnáctistovku kombinovanou s dvěma elektromotory a unikátní převodovku bez spojky.
Benzinová třináctistovka v nabídce zůstává, nově také v ekologické variantě o výkonu 100 koní. Na konci roku ji však doplní také zážehový tříválec 1.0 TCe. Na straně turbodieselů je potvrzen motor 1.5 Blue dCi ve variantách se 70 a 85 kW.
Zachován je i hot hatch Mégane R.S., přičemž už základ posílí na 220 kW po vzoru varianty Mégane R.S. Trophy. Ta se odliší podvozkem Cup s mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen a tužšími tlumiči.
Součástí změn modernizovaného Mégane 2020 jsou též vylepšené asistenční systémy. Hlídání mrtvého úhlu dostalo nový radar pro širší rozhled a přesnější rozpoznání okolních vozidel. Asistent pro jízdu na dálnici a v koloně pak kombinuje prvky adaptivního tempomatu a udržování v jízdním pruhu, do rychlosti 100 km/h tak zvládne vést auto zcela sám.
Uvnitř je novinkou především nový infotainment Easy Link. Změnil se ale také volant nebo přístrojový štít.
Renault Mégane 2020 se do prodeje dostane během léta. Poprvé bychom ho měli spatřit na březnovém ženevském autosalonu.