Český trh

Duster i u nás koupíte s 2.0 16V. Se znaky Renaultu

Dacia se musela přizpůsobit době a hlavně aktuálním emisním normám, a tak v její evropské nabídce postupně skončily atmosférické čtyřválce, které nahradily přeplňované agregáty, prvotně tříválec 1.0 TCe. I přestože jde o spolehlivé řešení, stále se najde klientela, která by dala přednost atmosférickému motoru. I proto se na českém trhu objevil Duster s atmosférickým čtyřválcem 2.0 16V.

Ve své nabídce ho má firma Algon Group, jejíž síť zahrnuje prodejce v Plzni, v Tuklatech u Prahy nebo třeba v Karlových Varech a Českých Budějovicích.

Má to ale své ale. Jde o ojetý automobil vyrobený už v roce 2019, který však je prakticky nový, s jen několika desítky kilometry na svém kontě. Jinak to ani nejde udělat, protože tento Duster splňuje jen emisní normu Euro 5 a nikoliv aktuální Euro 6. Původně byl totiž tento automobil určen pro trhy mimo Evropskou unii, třeba Rusko. Ostatně tento Duster ani nenese znaky Dacie, ale mateřského Renaultu. Právě třeba v Rusku se totiž Duster prodává s logy Renaultu, což znamená i některé související stylistické úpravy.

Co se týče samotného motoru, tak zážehový čtyřválec 2.0 16V u tohoto modelu Duster poskytuje výkon 99 kW a točivý moment 195 Nm. V nabídce dovozce je přitom spárován s automatickou převodovkou s hydrodynamickým měničem a pohonem všech kol. Taková verze přitom zrychlí z 0-100 km/h za 11,5 sekundy a jede nejvyšší rychlostí 174 km/h. 

Slušná výbava

Výbava nabízeného Renaultu Duster s 2.0 16V přitom není špatná. Zahrnuje čtyři airbagy, diody denního svícení, mlhovky, 16″ litá kola, automatickou klimatizaci nebo elektricky nastavitelná zrcátka. Nechybí ani rezervní kolo, rádio s MP3 přehrávačem, zadní parkovací senzory nebo bezklíčový vstup kartou Renault.

To všechno dostanete za částku 469.900 korun, s dvouletou zárukou. Pravda, některé zákazníky může odradit, že jde vlastně o ojetinu z roku 2019, byť jen s několika desítky kilometrů na svém kontě, jiní ale ocení jednoduchou techniku. A právě na ně tato nabídka cílí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *