Peugeot má nové logo! Lev je tentokrát retro

Automobilka Peugeot odhaluje své nové logo. Stává se jím znak s impozantní lví hlavou. Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. Nyní vznikla ve studiu Peugeot Design Lab jedenáctá verze, která se od dosavadní varianty chce odlišit výraznějším stylem a elegancí. Změna souvisí s chystaným posunem značky k vyšším kategoriím výrobků.

Dosavadní logo bylo uvedeno v roce 2010. Od té doby Peugeot za deset let kompletně obnovil svou modelovou řadu, a tak vedení rozhodlo, že ve stejném duchu modernizuje i logo výrobce. Jeho řešení poprvé naznačil už koncept e-Legend z roku 2018, na němž se už retro stylizovaná hlava lva objevila. Reálně použitý znak je ale jednodušeji stylizován než ten na e-Legendu.

Nový znak spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Symbolizovat má dvě roviny, které jsou součástí nové identity Peugeotu. Primární je prožitek současné chvíle, která uživateli vozu přinese radost. Následně klient zaznamená kvalitu jako celek. Peugeot ji přitom chce vyjádřit nejen pomocí samotných vozů, ale také už showroomy, odvozenými produkty nebo také webovými stránkami a zvolenou komunikací.

Nové webové stránky mají fungovat jako „online prodejna“. Jsou jednoduché, efektivní a intuitivní, aby zaujaly jak soukromou, tak firemní klientelu. Stránky nově umožňují veškeré aktivity kamenných prodejen: seznámit se s vozem, nakonfigurovat si ho dle přání, uzavřít prodejní smlouvu, zajistit si financování, vyřešit odkup staršího vozu a podobně, což se má hodit zvlášť v dnešní době ovlivněné pandemií koronaviru, která uzavřela nejen prodejny s automobily. Ze samotných showroomů se pak mají stát útulnější místa, kde se návštěvníci setkávají s řadou zajímavých vizuálních podnětů a mohou zjistit mnoho nových věcí.

Peugeot začne nové logo postupně uvádět v život. Prvním modelem, který jej ponese, bude chystaná nová generace kompaktu 308.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.