Český startup Carvago, spadající do portfolia skupiny EAG, se 1. října otevřel koncovým zákazníkům. Jako první autotržiště přichází s unikátním konceptem prodeje ojetých automobilů online, s výběrem z téměř jednoho milionu vozů a veškerými doplňkovými službami včetně doručení před dveře domu zákazníka.
Díky Carvago bude možné zakoupit vůz kompletně online, a to včetně sjednání kupní smlouvy nebo sjednání financování. Vozy před finálním prodejem koncovému zákazníkovi Carvago vykupuje do svého vlastnictví, díky čemuž může garantovat 100% stav prodávaných vozů a jako jejich vlastník na ně poskytovat záruku. Nabízí také možnost prodloužené záruky stejně jako další služby včetně přihlášení, mytí, STK, drobného servisu, leštění či tepování.
„Jsme si vědomi, že přicházíme se zásadní inovací a budeme si muset získat důvěru zákazníků. I proto máme velmi striktní pravidla nákupu vozů a zákazníkům nabízíme jen ta, která projdou přísným auditem kvality, což jsou průměrně jen dvě auta z pěti,“ říká generální ředitel startupu Jakub Šulta.
I přes přísná pravidla výběru mohou zákazníci vybírat z široké palety vozidel s nájezdem do 160 tisíc kilometrů a do 10 let stáří, navíc s prodlouženou zárukou šesti, respektive 12 měsíců včetně asistenčních služeb. Carvago navíc garantuje doručení vozidla do 15 dnů.
Nová služba je v tuto chvíli spuštěna v Česku, na Slovensku a v Německu. Postupně se však rozšíří až do 17 zemí po celé Evropě, mimo jiné do Francie, Španělska, Itálie, Rakouska nebo zemí Beneluxu. „Chceme se stát technologickým a logistickým leaderem a naši platformu postupně nabídnout i dalším hráčům na trhu. Do pěti let bychom chtěli dosáhnout obratu miliardy eur a prodeje 150 000 aut ročně napříč celou Evropou,“ odhaluje budoucí plány Jan Kranát, COO Carvago.