Hyundai Tucson pro rok 2024 odhalen. Láká na nový interiér

Hyundai Tucson 2024

Hyundai Tucson se podle očekávání představuje v modernizované podobě, která se na evropských trzích začne prodávat na začátku roku 2024. Evropská specifikace bude ještě oficiálně odhalena, nebude se však zásadně lišit od nyní ukázaného provedení pro Koreu. Cílem úprav je zvýšit produktovou konkurenceschopnost čtvrté generace modelu Tucson, která loni byla nejprodávanějším kompaktním SUV v Evropě.

Faceliftovaný Tucson přebírá od dosavadního provedení základ designového stylu „parametrické dynamiky“, který dále rozvíjí. Estetické změny jsou nicméně decentní a oproti stávající verzi nedošlo k zásadním úpravám. Upravená je nicméně maska chladiče, která zaujme odvážnou souhrou tenkých linií a hranatých tvarů, doplněnou skrytými světlomety s charakteristickými parametrickými drahokamy.

Zásadní změny však najdeme uvnitř. Interiér Tucsonu byl výrazně přepracován. Nově tu jsou dva opticky propojené displeje, od digitálního přístrojového štítu a infotainmentu. Středový panel navíc opět zdobí otočné ovladače, které jsou reakcí na kritiku stávajícího dotykového řešení.

Bližší detaily o motorech zatím zveřejněny nebyly. Očekává se však zachování stávající nabídky, čítající i hybrid a plug-in hybrid.

Výroba a prodej inovovaného modelu Tucson budou zahájeny na přelomu prvního a druhého kvartálu roku 2024.

3 thoughts on “Hyundai Tucson pro rok 2024 odhalen. Láká na nový interiér

  1. Dobrý den rozhoduji se 1/mezi Tucsonem výbava fredom plus a Peugotem 3008 výbava alure obé v benzínu manuální převodovka co by jste doporučily?
    2/Pro manželku mezi Suzuki s cross výbava elegance ,kia xceed výbava exklusiv a Kamiq výbava top selekt všechno opět v benzínu i když suzuki je vlastně hybrid s manuální převodovkou.
    Autům nerozumím proto hledám někoho kdo by my poradil jezdit budem většinou po městě a domů to máme z města tedy práce 15 km silnice 1.třídy a 2km polní cestou proto SUV a crosswer děkuji.

  2. Dobrý den,

    v tuto chvíli bych doporučoval Hyundai Tucson. Má pohodlný podvozek a prémiově působící interiér. Peugeot 3008 nemusí oslovit ovládáním, které nevyhoví všem. Navíc je za dveřmi nová generace – ceny té stávající mohou být příznivé, brzy ale na trh dorazí technologicky vyspělejší nástupce, s vyššími cenami.

    V druhém případě bych doporučil Suzuki S-Cross, mimo silnice vyhoví nejvíce, díky bytelné konstrukci a vyššímu podvozku. Plusem může být i nižší spotřeba, díky mild-hybridnímu pohonu. Je ale hlučnější na dálnici. Dobrou volbou je tak i Kia Xceed, s hezkým designem.

    David Bureš

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *