Kia má nové logo. Zdůrazní její transformaci

Kia odhalila nové firemní logo a celosvětový slogan značky na znamení transformace této automobilky a nových cílů značky. Představení nového loga jde ruku v ruce s ambicemi značky Kia vybudovat si do budoucna čelní pozici v odvětví mobility, a to cestou modernizace prakticky všech aspektů jejího podnikání.

Logo symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které zákazníkům slibuje nabízet prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují. Příslib značky zpečeťuje Kia novým logem připomínajícím ručně psaný podpis. Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.

„Nové logo Kia představuje zasazení značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident a CEO Kia. „Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, zatímco Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat.“

Nové logo bylo odhaleno v rámci rekordní pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 tzv. pyrodronů, které v rámci synchronizované umělecké kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje, čímž slavnostně zažehly a oslavily nové počátky značky Kia. Tímto se Kia zároveň zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ‚Nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku‘.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.