Ford přitom potvrdil, že nová generace Transitu Custom bude nově dostupná také ve formě čistě elektrického modelu. Ten doplní plug-in hybrid, mildhybrid a konvenční model s výhradně spalovacím motorem. Z hlediska pohonů půjde tedy o nejširší řadu v historii Transitu/Tournea Custom. Jedná se o součást plánu Fordu prodávat v Evropě do roku 2030 dvě třetiny dodávek s plug-in hybridním nebo čistě elektrickým pohonem. Stejné deriváty pak nabídne také nástupce VW Transporter, který v rámci aliance Fordu a Volkswagenu využije shodný technický základ jako nový Transit/Tourneo Custom.
„Nová generace Transitu Custom – včetně plně elektrických verzí – posílí Ford na pozici evropské značky užitkových vozidel číslo 1,“ říká Stuart Rowley, prezident evropské divize Fordu. Ford byl loni už šestým rokem v řadě největším prodejcem užitkových vozidel na starém kontinentu.
Továrna Ford Otosan otevřela v roce 2001, tři roky nato se stala globálním centrem pro výrobu Transitu Custom a velkého Transitu. V sousedském závodě ve stejném městě se pak vyrábí také malý Transit/Tourneo Courier.