Škoda představuje modernizované provedení SUV Kodiaq pro rok 2021, kterého se vůz dočkal bezmála pět let od příchodu na trh. Designérské změny jsou spíše decentní, novinky ale najdeme v nabídce motorů. A navíc končí verze Scout s terénním vzezřením, o níž byl údajně nízký zájem.
Modernizovaný Kodiaq pro rok 2021 na první pohled poznáte podle přepracované přídě. Užší světlomety mají nový tvar a standardně využívají techniku full-LED, se specifickou čtyřokou grafikou. Za příplatek však jsou nově Matrix LED se stíněním okolních vozidel proti jejich oslnění. Nová je i maska chladiče se vzpřímenějšími zdvojenými lamelami. Celek doplňuje přepracovaný nárazník. Jiný je i ten vzadu, stejně jako se tam obejvuje nový střešní spoiler se zabudovaným brzdovým světlem. Auto opticky rozšiřuje a pomáhá také aerodynamice, spolu s tzv. finlety, speciálními aerodynamickými výstupky.
To uvnitř jsou změny ještě decentnější. Primárně se zaměřují na nové materiály. K dispozici je tak třeba čalounění z veganských a recyklovaných materiálů, které doplňuje kožené čalounění nebo kombinace kůže a látky, případně další možnosti. Volant je pak standardně dvouramenný, jako u aktuální Octavie čtvrté generace, zatímco digitální přístrojový štít s 10,25″ se stal už standardem od verze Style.
Nabídka motorů pak čítá pět jednotek, dvě naftové a tři benzinové. Ve všech případech jde o agregáty nové generace Evo. Z turbodieselů je tu konkrétně 2.0 TDI Evo se 110 kW nebo 147 kW, ze zážehových agregátů pak 1.5 TSI Evo (110 kW) a 2.0 TSI Evo (140 kW). Pro vrcholný Kodiaq RS je pak počínaje rokem 2021 nově vyhrazen benzinový čtyřválec 2.0 TSI Evo se 180 kW, který vůz přebírá z aktuální Octavie RS. Střídá dosavadní turbodiesel 2.0 BiTDI se 176 kW.