Modernizovaná Škoda Kodiaq pro rok 2021 je tu. Nabídne benzinové RS

Škoda představuje modernizované provedení SUV Kodiaq pro rok 2021, kterého se vůz dočkal bezmála pět let od příchodu na trh. Designérské změny jsou spíše decentní, novinky ale najdeme v nabídce motorů. A navíc končí verze Scout s terénním vzezřením, o níž byl údajně nízký zájem.

Modernizovaný Kodiaq pro rok 2021 na první pohled poznáte podle přepracované přídě. Užší světlomety mají nový tvar a standardně využívají techniku full-LED, se specifickou čtyřokou grafikou. Za příplatek však jsou nově Matrix LED se stíněním okolních vozidel proti jejich oslnění. Nová je i maska chladiče se vzpřímenějšími zdvojenými lamelami. Celek doplňuje přepracovaný nárazník. Jiný je i ten vzadu, stejně jako se tam obejvuje nový střešní spoiler se zabudovaným brzdovým světlem. Auto opticky rozšiřuje a pomáhá také aerodynamice, spolu s tzv. finlety, speciálními aerodynamickými výstupky.

To uvnitř jsou změny ještě decentnější. Primárně se zaměřují na nové materiály. K dispozici je tak třeba čalounění z veganských a recyklovaných materiálů, které doplňuje kožené čalounění nebo kombinace kůže a látky, případně další možnosti. Volant je pak standardně dvouramenný, jako u aktuální Octavie čtvrté generace, zatímco digitální přístrojový štít s 10,25″ se stal už standardem od verze Style.

Nabídka motorů pak čítá pět jednotek, dvě naftové a tři benzinové. Ve všech případech jde o agregáty nové generace Evo. Z turbodieselů je tu konkrétně 2.0 TDI Evo se 110 kW nebo 147 kW, ze zážehových agregátů pak 1.5 TSI Evo (110 kW) a 2.0 TSI Evo (140 kW). Pro vrcholný Kodiaq RS je pak počínaje rokem 2021 nově vyhrazen benzinový čtyřválec 2.0 TSI Evo se 180 kW, který vůz přebírá z aktuální Octavie RS. Střídá dosavadní turbodiesel 2.0 BiTDI se 176 kW.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.