BMW 3 G20 (2018-)

BMW řady 3 generace G20 je v pořadí už sedmá generace tohoto automobilu. Nabízí se ve formě sedanu a kombi (3 Touring), karosářské verze kabriolet a kupé se už u předchůdce v rámci hierarchie značky staly součástí řady 4.

Automobil si zachovává koncepci předchozích generací, což znamená pohon zadních kol. Základem je platforma CLAR, známá i z dalších modelů značky, konkrétně třeba většího BMW řady 5 (G30).

BMW 3 (G20) ve formě sedanu debutovalo na pařížském autosalonu 2018, kombi následovalo o rok později na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. To už se sedan nabízel na českém trhu.

Nabídka motorů čítá dvoulitrové čtyřválce, třílitrové šestiválce a plug-in hybrid. Na tradiční vrcholnou verzi BMW M3 se v tuto generaci zatím čeká.

  • Délka x šířka x výška x rozvor: 4709 x 1827 x 1442 x 2851 mm (sedan)
  • Objem zavazadlového prostoru: 480 litrů (sedan)
  • Výroba: 2018- (Regensburg, Německo)

BMW 3

4.2

Design

3.7/5

Technika

4.7/5

Jízdní vlastnosti

4.5/5

Cena

3.8/5

Celkové hodnocení

4.3/5

3 komentáře: „BMW 3 G20 (2018-)

  • 6 prosince, 2019 (08:04)
    Trvalý odkaz

    Design

    3

    Technika

    4.5

    Jízdní vlastnosti

    4.5

    Cena

    3.5

    Celkové hodnocení

    4

    BMW řady 3 se v aktuální generaci vrátilo ke kořenům, opět nabízí sportovní svezení, které od něj zákazníci očekávají už léta. Hodně ale záleží na výběru varianty, zatímco 330i je tím ryzím bavorákem, 330d je poněkud zaměnitelné. Přitom právě tato naftová varianta je tradiční volbou pro fleetové zákazníky. Uvnitř je konečně více prostoru než dříve, nepotěší však moc digitální přístrojový štít, který v jinak luxusním interiéru působí lacině.

    Reagovat
  • 1 dubna, 2020 (16:38)
    Trvalý odkaz

    Design

    4

    Technika

    5

    Jízdní vlastnosti

    4.5

    Cena

    4

    Celkové hodnocení

    4.5

    BMW se v nové generaci řady 3 chtělo vrátit k jejím kořenům a nabídnout opravdu skvěle jezdící sedan střední třídy. Zadaný úkol se povedl, nová trojka jezdí zkrátka fantasticky, zároveň však myslí i na hýčkání řidiče, hlavně prostřednictvím všemožných jízdních asistentů, které spolehlivě fungují. Podvozek testované verze M Sport s tužším naladěním možná v jistých situacích zaváhá a na větších příčných nerovnostech bouchne, jakmile ale s autem zrychlíte, začne lépe a lépe pracovat.

    A benzinová verze 330i? Neřešte, že už pod kapotou nemá šestiválec, až na mdlý zvuk je dvoulitrový čtyřválec prostě skvělý. Síly má na rozdávání, byť bez jasně rozeznatelné výkonové špičky, a zároveň zůstává úsporný. Není problém s ním jezdit kolem sedmi, osmi litrů. A to spárování s osmistupňovým automatem je zkrátka famózní, tohle BMW umí pořád nejlépe.

    Více na: https://www.auto.cz/bmw-330i-dva-valce-chybi-i-tak-je-to-ale-navrat-128945

    Reagovat
  • 16 října, 2021 (19:33)
    Trvalý odkaz

    Design

    4

    Technika

    4.5

    Jízdní vlastnosti

    4.5

    Cena

    4

    Celkové hodnocení

    4.5

    Návrat k tradiční DNA minulých modelů se BMW určitě povedl. Někomu může u 330i vadit kombinace čtyřválce s označením, které stále probouzí vzpomínky na charismatické řadové šestiválce, ale když odsunu marketing stranou, nová generace oblíbené trojky se opravdu povedla. Myslím si, že je dobře, že se BMW rozhodlo navrátit k dřívějším standardům.

    A co konkrétně 330i? I přestože není tou nejsilnější benzínovou trojkou, kterou si můžete koupit, je povedená, zábavná a dostatečně výkonná. Ale i když se mi líbí jako celek a příplatky M Performance dotváří její téměř dokonalost, pořád nedokážu překousnout ta nesmyslná 20″ kola. Narušují dobrý jízdní komfort a nutí řidiče, aby se neustále bál možného poškození. Tímto způsobem nakonfigurovanou trojku si rychle oblíbíte, ale bude výrazně lepší na obyčejnějších devatenáctkách.

    Více na: https://templeofspeed.cz/test-bmw-330i-m-performance/

    Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají pro svoji lepší funkčnost soubory cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít