Autoservis je místo, kterému se žádný z řidičů nevyhne. Potřeba je kvůli pravidelným servisním prohlídkám, někdy bohužel i kvůli nutné opravě, ať už kvůli technickému problému nebo třeba nehodě. Jenže jak vybrat ten nejlepší autoservis? Pomůže s tím třeba i nový projekt Top Autoservis Generali České pojišťovny, který má za cíl vybrat ty nejlepší servisy v České republice. Těm bude následně udělen certifikát Top Autoservis. Které české autoservisy jej získaly za rok 2022?
Generali Česká pojišťovna podle přísných kritérií vybrala 20 nejlepších autoservisů. Ty pochází z její široké sítě smluvních autoservisů, která zahrnuje více než 1.600 provozoven.
Certifikát Top autoservis získaly takové provozovny, které jsou dle hodnocení nejlepší v péči o zákazníky. V rámci hodnocení byla sledována nejen spokojenost klientů, ale také rychlost vyřízení škody s využitím nástrojů a procesů pro digitalizaci a automatizaci. Využita byla data o hodnocení kvality či délky opravy poskytnutých klienty Generali Česká pojišťovna z průběžného měření zákaznické spokojenosti. Hodnocena byla také schopnost servisu provádět prohlídky a kalkulace oprav s cílem schválení škody v průběhu opravy vozidla a dosažený podíl online krycích dopisů.
Vítěze prvního ročníku projektu Top Autoservis naleznete v přiložené tabulce:
Nejlepší autoservisy v ČR
Autoservis | Město |
---|---|
AB Auto Brejla, Vestec | Vestec |
ADIV, Opava | Opava |
ALGON PLUS – AUTO, Plzeň | Plzeň |
AUTO CB, Přeštice | Přeštice |
AUTO GREMOS, Liberec | Liberec |
AUTO VOLF, Holýšov | Holýšov |
AUTOKLEVER, Nový Jičín | Nový Jičín |
Emil Frey ČR, Praha 5 | Praha 5 |
I M O F A, Řeporyje | Řeporyje |
KARIREAL, Třinec | Třinec |
KOPECKÝ, Vysoké Mýto | Vysoké Mýto |
Louda Auto, České Budějovice | České Budějovice |
OLFIN Car, Pardubice II | Pardubice II |
PEMM Brno, Bohunice | Bohunice |
Porsche Inter Auto CZ, Olomouc | Olomouc |
Přerost a Švorc – auto, Praha 7 | Praha 7 |
PV – AUTO, Prostějov | Prostějov |
STRATOS AUTO, Hradec Králové | Hradec Králové |
TOP CENTRUM car, Kyjov | Kyjov |
TUkas, Praha 10 | Praha 10 |
„Spokojenost zákazníků je pro nás zcela zásadní a věřím, že jsme v tomto ohledu s našimi smluvními servisy zajedno. Klient dnes již nevnímá služby pojišťovny a autoservisu odděleně, ale jako jeden celek. Vše musí fungovat rychle, transparentně a spolehlivě. V novém procesu spolupráce provádí prohlídku poškození a kalkulaci opravy náš smluvní autoservis. My pak kalkulaci schvalujeme a servis od nás dostane „zelenou“ – v předstihu mu potvrdíme jak likviditu škody, tak částku, kterou zaplatíme za opravu vozidla. Krycí dopis obdrží servis online po přiložení faktury,„ komentuje Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí Generali České pojišťovny.