Český trhNovinky

Modernizovaný SsangYong Musso pro rok 2021 je v Česku. Kolik stojí?

SsangYong pro rok 2021 modernizoval oba své modely s rámovou konstrukcí. Po faceliftu SUV Rexton se tak inovací dočkal také odvozený pick-up Musso. I ten už zná české ceny. Začínají na částce 699.900 Kč včetně DPH.

Motor je v nabídce nadále jediný, v podobě turbodieselu 2.2 e-XDI o výkonu 133 kW. Standardně spolupracuje s připojitelným pohonem všech kol a šestistupňovým manuálem. Automat od Aisunu se stejným počtem stupňů lze pak dokoupit za příplatek 46.900 korun. Na českém trhu přitom nadále zůstává dostupný pouze prodloužené provedení Musso Grand, s délkou 5.405 mm.

Musso i v roce 2021 sází na dva výbavové stupně, z čehož jeden je spíše pracovně zaměřený, zatímco druhý sází na bohatou výbavu. Základní stupeň Style zahrnuje dva airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání , dešťový a světelný senzor, palubní počítač, tempomat, elektricky ovládaná okna vpředu a vzadu nebo multifunkční volant. Jsou tu rovněž mlhovky, rádio, manuální klimatizace nebo 17“ ocelová kola.

Stupeň Premium pak vyjde na 899.900 korun. Výměnou za tuto částku nicméně dostanete bohatou výbavu čítající variabilní řízení, přední boční a hlavové airbagy, parkovací senzory, automatické brzdění, varování při opuštění jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek nebo vyhřívaný volant. Nechybí rovněž dvouzónová automatická klimatizace, kožené čalounění, přední sedadla s ventilováním a vyhříváním, střešní ližiny, xenonové světlomety s diodami denního svícení nebo navigace s 9,2“ displejem.

Modernizovaný SsangYong Musso pro rok 2021 poznáte podle přepracované přídě. Ta dostala masku s masivními vodorovnými lamelami, čímž se výrazně odlišila od technicky spřízněného Rextonu. Naopak technika v útrobách zůstala zachována. Na rozdíl od Rextonu, který se pro rok 2021 dočkal posíleného turbodieselu 2.2 e-XDI na 149 kW a osmistupňového automatu původem od Hyundaie.

David Bureš

David Bureš je zakladatel a vedoucí redakce serveru Česko-slovenský auto katalog. V minulosti dlouhá léta působil na největším automobilovém magazínu v Česku, v roce 2022 rozjel tento projekt ČSAKA.cz. Miluje vozy značky Lamborghini, na autě hledá kombinaci každodenní praktičnosti a zábavného charakteru.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *