Renault má nové logo. Také sází na retro styl

Rok 2021 je ve znamení nových log automobilek. Po značkách Kia a Peugeot mění svůj emblém také Renault. A podobně jako konkurenční Peugeot využívá retro tvarů. Konkrétně Renault odkazuje na své někdejší logo z roku 1972.

Nový znak se poprvé ukázal na nedávném konceptu Renault 5, který avizoval chystaný elektromobil s retro tvary. Nyní jej automobilka začala používat na sociálních sítích, následovat budou tištěné a televizní reklamy. Jeho rozšíření tak bude probíhat efektivně a postupně. U stávajících reklamních kampaní se logo zatím nemění, objeví se až v těch nově přichystaných.

Až později bude nové logo postupně použito také na samotných automobilech, a to počínaje novými výrobky uvedenými na trh v roce 2022 ponese celá výrobní řada Renault tento nový znak. Připomíná dva vzájemně propojené kosočtverce, které stojí jako jeden.

Předchozí logo Renaultu bylo navrženo v roce 1992 a modernizováno v roce 2013. Nyní automobilka tvrdí, že bylo poněkud složité, strnulé a nadbytečně zatížené vícero efekty. Konkrétně při tisku tak značka měla problémy s čitelností v menších velikostech. Oddělení designu proto již částečně pracovalo na nové vizuální identitě, která měla být čitelnější i v malých velikostech.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají pro svoji lepší funkčnost soubory cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít