Rok 2021 je ve znamení nových log automobilek. Po značkách Kia a Peugeot mění svůj emblém také Renault. A podobně jako konkurenční Peugeot využívá retro tvarů. Konkrétně Renault odkazuje na své někdejší logo z roku 1972.
Nový znak se poprvé ukázal na nedávném konceptu Renault 5, který avizoval chystaný elektromobil s retro tvary. Nyní jej automobilka začala používat na sociálních sítích, následovat budou tištěné a televizní reklamy. Jeho rozšíření tak bude probíhat efektivně a postupně. U stávajících reklamních kampaní se logo zatím nemění, objeví se až v těch nově přichystaných.
Až později bude nové logo postupně použito také na samotných automobilech, a to počínaje novými výrobky uvedenými na trh v roce 2022 ponese celá výrobní řada Renault tento nový znak. Připomíná dva vzájemně propojené kosočtverce, které stojí jako jeden.
Předchozí logo Renaultu bylo navrženo v roce 1992 a modernizováno v roce 2013. Nyní automobilka tvrdí, že bylo poněkud složité, strnulé a nadbytečně zatížené vícero efekty. Konkrétně při tisku tak značka měla problémy s čitelností v menších velikostech. Oddělení designu proto již částečně pracovalo na nové vizuální identitě, která měla být čitelnější i v malých velikostech.