SsangYong v roce 2021: Modernizovaný Rexton i elektromobil

SsangYong se úspěšně vrátil na český trh, a tak jeho tuzemské prodeje díky opět postupně budované prodejní a servisní síti letos čile rostou i v době pandemie koronaviru. Tuzemské zastoupení tak už s nadějí vyhlíží příští rok. SsangYong totiž v roce 2021 uvede na trh zajímavé novinky.

První z nich je výrazně modernizovaná vlajková loď Rexton, kterou SsangYong uvede již na začátku příštího roku. „Tento prémiový model dostal nový atraktivní design a navíc získal velký balík nových technologií, které posouvají o krok dál komfort a jízdní vlastnosti modelu nejen na silnici, ale i v terénu. Informace o cenách a dostupných výbavách pro český a slovenský trh zveřejníme ze začátku roku 2021. Už nyní však můžu říci, že u Rextonu opět nabídneme atraktivní poměr cena-užitná hodnota,“ láká Petr Škutina, country manažer SsangYong pro Českou republiku a Slovensko.

Ještě v první polovině roku 2021 pak bude následovat inovovaná kombi verze malého SUV Tivoli. Ta se dosud na českém trhu prodávala jako SsangYong XLV, nově však ponese jméno Tivoli Grand. Škutina o něm říká: „Bude tak využitelné například pro rodinu, chataře či rybáře, kteří za svým cílem musí projet i rozbitou polní cestu.

Přibližně v polovině roku 2021 přijde ze SsangYongu také očekávaná novinka v oblasti elektromobility. Na český a slovenský trh totiž dorazí plně elektrická verze středně velkého SUV Korando s dojezdem okolo 400 km.

Finanční potíže

V případě značky SsangYong je tak v roce 2021 na co se těšit. Vedení tuzemského zastoupení tak všechny zákazníky uklidňuje v souvislosti se zprávami o hrozícím bankrotu firmy. Automobilka se totiž dostala do finančních obtíží, nesplatila včas poskytnuté úvěry a na základě korejského práva požádala korejský konkursní soud o vstup do tzv. programu podpory autonomní restrukturalizace. Tento krok umožní vyjednat nové podmínky vyrovnání se svými věřiteli. Mezitím stávající vlastník SsangYongu, indická automobilka Mahindra & Mahindra, hledá nového investora. Nabízí veškerý svůj podíl ve firmě, který čítá bezmála 75 %. Jednání jsou však údajně na dobré cestě, a tak by se měly problémy v dohledné době vyřešit. Výroba nicméně v tuto chvíli běží standardně, a tak prodejci nadále přijímají objednávky na nová auta.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.