Český trh

Vozy kombi nadále patří mezi nejoblíbenější druhy aut na českém trhu. A není divu, jsou to ideální praktici, kteří kombinují velký prostor pro posádku i zavazadla s pořád relativně kompaktními rozměry. Milují je tak firmy i rodiny. Nabídka je opravdu široká, jenže jaká jsou na českém trhu aktuálně ta nejlevnější kombi? Přečtěte si náš přehled aktuální nabídky pro podzim 2022.

Kdysi široká nabídka se proti minulým létům značně omezila. I kvůli konci mnoha malým kombíkům tak ty vůbec nejlevnější modely vymizely. Logicky tak nejlevnější nové kombi na českém trhu v roce 2022 je Škoda Fabia Combi. Jenže má to háček, dostupné jsou už jen skladové vozy tohoto modelu na bázi třetí generace Fabie. Nejlevnější výbava Active s tříválcem 1.0 TSI (70 kW) a pětistupňovým manuálem vyjde na 359.900 korun.

Mezi kompakty je nabídka kombíků už širší. Nejlevnějším z nich je aktuálně Hyundai i30 kombi, s 1.5i CVVT (81 kW) a šestistupňovým manuálem stojí ve verzi Start 409.990 Kč.

Nejlevnější kombi na českém trhu v roce 2022:

ModelMotorPřevodovkaVýbavaZákladní cena (Kč)
Škoda Fabia Combi1.0 TSI (70 KW)5MTour Active359.900
Hyundai i30 kombi1.5i CVVT (81 kW)6MStart409.990
Kia Ceed SW1.0 T-GDI (74 kW)6MComfort429.980
Fiat Tipo kombi1.0 FireFly (74 kW)5MTipo495.900
Renault Mégane Grandtour1.3 TCe 140 (103 kW)6MEquilibire496.000
SEAT Leon Sportstourer1.0 TSI (81 kW)6MReference544.900
Škoda Octavia Combi1.0 TSI (81 kW)6MActive559.900
Ford Focus kombi1.0 EcoBoost (92 kW)6MTitanium569.900
Toyota Corolla TS1.2 Turbo (85 kW)6MActive607.900
Uvedené ceny platné k 29. 10. 2022.

Také u některých dalších vozů je potřeba dávat pozor při pohledu do ceníku. SEAT například zdůrazňuje, že model Leon ST v základní výbavě Reference s 1.0 TSI (81 kW) za 544.900 korun je aktuálně dostupný jen ze skladových zásob. Podobně aktuálně dostupný není ani Renault Mégane Grandtour v základní výbavě Equilibre, v níž vyjde s 1.3 TCe (103 kW) na 496.000 korun. Stejně tak Toyota Corolla TS s motorem 1.2 Turbo (85 kW) bude dostupná už jen po omezenou dobu, od modernizace modelového roku 2023 se nabídka tohoto kombíku japonské značky omezí výhradně na hybridní verze, což logicky zvýší pořizovací cenu.

David Bureš

David Bureš je zakladatel a vedoucí redakce serveru Česko-slovenský auto katalog. V minulosti dlouhá léta působil na největším automobilovém magazínu v Česku, v roce 2022 rozjel tento projekt ČSAKA.cz. Miluje vozy značky Lamborghini, na autě hledá kombinaci každodenní praktičnosti a zábavného charakteru.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *